-
Нов закон за туризма ще обвърже стойността на рекламата с прихода в БВП от туризъм
Идеята е средствата да се удвоят и да могат да се ползват и от регионите, съобщи Илин Димитров, председател на парламентарната комисия по туризъм
-
Илин Димитров: Заради войната може да изгубим половин милион туристи тази година
Каквото и да правим, с военни действия близо до България сме непопулярна дестинация, посочи председателят на парламентарната комисия по туризъм
2 -
Специализираните видове туризъм са акцент на туристическа реклама за 2021 г.
Акцентът е към продуктите, свързани с близост до природата, здравословен начин на живот, култура, вино, традиции
-
Туроператори: Българският туризъм бележи сериозни спадове от ключови пазари
Усилията на държавата да се насочат не към масовия морски туризъм, а към специфичните форми с висока добавена стойност, препоръчаха от АБТТА
2 -
Туристическият бранш продължава да настоява държавата да отдели пари за реклама
Част от средствата да се насочват към специализирани кампании в новите презокеанскки перспективни пазари, настояват от Националния борд по туризъм
1 -
Министерството на туризма ще може да харчи повече за национална реклама тази година
Ведомството ще може да поема допълнителни разходи до 4,7 млн. лв. за комуникационни кампании за сметка на следващите три години
-
24.01.2015
ИПИ: Държавата рекламира туризма, вместо да подобри условията в курортите
Харчат се пари без анализи, а туристите пак няма да са доволни, твърди икономистът Зорница Славова
2 -
02.11.2012
Залагат се с 5 млн. лв. повече за реклама на туризма през 2013 г.
Общият бюджет е 28 млн. лв., съобщи зам.-министър Иво Маринов
-
24.10.2012
Пореден опит да си върнем доверието на германските туристи
В изпълнение на програмата за туристическа реклама България за първи път участва при представянето на брошурите на немския туроператор REWE в Залцбург
Таг туристическа реклама
Пазари